Sunday, February 3, 2019

#စားခ်င္သလိုစားလို႔ရတယ္

က်ေနာ္မႏၱေလးကေန ရန္ကုန္ကို ေရႊမန္းသူအိပ္စ္ပရက္စ္ကားနဲ႔ လာခဲ့တယ္။ ကားက ညေန ၅း၄၅ မွာကားႀကီးဝင္းက စထြက္တယ္ဗ်။ က်ေနာ္က ခုံနံပါတ္ ၁၅ဆိုေတာ့ ျပူတင္းေပါက္ေဘးမွာေလ။ ခုံနံပါတ္ ၁၄က လြတ္ေနလို႔ စပါယ္ယာကိုေမးေတာ့ ေက်ာက္ဆည္က တက္မွာတဲ့။ က်ေနာ္လည္း ေမွးျပီးလိုက္လာတာေပါ့။

ကားထဲက မီးေတြလင္းသြားလို႔ က်ေနာ္မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ က်ေနာ္ခုံေဘးက ခရီးသည္ အစ္မတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတယ္။ သူနဲ႕ က်ေနာ္အျပန္အလွန္ မိတ္ဆက္ၾကတယ္။ ေဆာင္းတြင္းမို႔ အေအးဒဏ္ခံနိုင္ေအာင္ ေဆာင္ေတြေပးထားတယ္။

"ေမာင္ေလး- မေအးဘူးလား-- ေဆာင္ျခံဳေလ"

ဆိုအဲ့ဒီအစ္မၾကီးက ေစတနာနဲ႔ေျပာရွာတယ္။ က်ေနာ္တို႔က ငေပငေတလိုေနတဲ့ ေကာင္ေတြမို႔လား။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ေဆာင္ျခဳံထားလိုက္တယ္။ အဲ့ဒီအစ္မႀကီး အသက္က ခန္႔မွန္း႐င္ ၃၀ ဝန္းက်င္ေလာက္ရိွျပီ။ က်ေနာ္ထက္ ၈ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ႀကီးမယ္။ ညိုေခ်ာဗ်။ ရီလိုက္ရင္ ပါးခ်ိုင့္က ပါေသးတယ္။

ေက်ာက္ဆည္ကေန ကားဆက္ထြက္ေတာ့ က်ေနာ္လည္း အိပ္လာတာေပါ့။ က်ေနာ္တေမွး အိပ္ေပ်ာ္ေနတုံးမွာဘဲ က်ေနာ့္လီးကို တစ္ေယာက္ေယာက္က ကိုင္စြေနသလို ခံစားရလိုက္လို႔ မ်က္လုံးဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ ေဘးက အစ္မကျပံဳးျပတယ္။

"အဆင္ေျပလား''

တဲ့ ေမးတယ္။ က်ေနာ္လည္း ေခါင္းျငိမ့္ျပလိုက္တယ္။ ဒါမိန္းမေတြရဲ႕ အားသာခ်က္ဘဲေနာ္။ သူတို႔စိတ္ထလို႔ ဘယ္ေယာက်ာ္းကိုမဆို စလိုက္ရင္ ဘယ္သူကမွ ညင္းတာမရိွဘူးေလ။ ေယာက်ာ္းသာ ႏွာထျပီး တစ္စိမ္းမိန္းမကို ဒီလိုသြားလုပ္လို႔မွ မရတာေနာ။

သူလက္က က်ေနာ္ေစာင္ထဲလ်ွိဳ သြင္းျပီး ပုဆိုးေပၚကေန ကိုင္စြေနတာေလ။ က်ေနာ္ပုခုံးကိုမီွလာလို႔ သူအသက္ရႈျမန္ေနတာကို သိလိုက္တယ္။ သူလည္း အေတာ္စိတ္ထေနပုံဘဲဗ်။ က်ေနာ္လည္း ေဘးကေစာင္ျခံဳထဲလက္လ်ွဳိသြင္းျပီး ဖက္လိုက္တယ္။

ေနာက္ႏို႔ေတြကို ပြတ္ကစားေပးလိုက္တယ္။ သူဝတ္ထားတာ ဘေလာက္အက်ီမို႔ ေက်ာေအာက္ကေန မတင္လိုက္ျပီး ဘရာခ်ိတ္ကို ျဖုတ္ဖို႔ လုပ္ေတာ့ သူေရွ႔ကို နဲနဲကုန္းေပးတယ္။ ဘရာစီယာခ်ိတ္လည္း ျပဳတ္ေရာ ႏို႔ကိုကိုင္ေတာ့တာေပါ့။ အိုတင္းေနတာဘဲဗ်ာ။ ႏို႔သီးေခါင္းကလည္း ေျပာင္းဖူးေစ့ေလာက္ေလးဗ်။ တအင္းအင္း ညီးသံတိုးတိုးေလးထြက္လာတယ္။ သူလက္ကလည္း လီးကို စြေနရာကေန ပုဆိုးကို ေျဖျပီးကိုင္ထားတယ္။ လီးရည္ၾကည္ေတြနဲ႔ လီးထိပ္ကိုပြတ္တာဗ်ာ။

က်ေနာ္ၾကင္ကနဲ ျဖစ္ျဖစ္သြာတာေပါ့။ ေနာက္ဂြင္းထုေပးေတာ့တာဘဲဗ်။ က်ေနာ္ကို သူ႔ဘက္လွဲ႔ခိုင္းျပီး ကစ္ဆင္ဆဲြေသးတယ္။ တစ္ကားလုံးလည္း အိပ္ေနၾကျပီေလ။ က်ေနာ္လည္း ဖက္ျပီးႏို႔ကိုင္ေနတဲ့ ဘယ္လက္ရုတ္ျပီး ထမီထဲ လက္လ်ွိဳသြင္းလိုက္တယ္။

ဟာဗ်ာ အရည္ေတြမွရႊဲနင့္ေနေရာဘဲ။ က်ေနာ္လည္း လက္ခလယ္နဲ႔ေစာက္စိကို ဖြဖြေလး ကုတ္ဆဲြလိုက္တာေပါ့။

"ေမာင္ေလးရယ္--"

ရင္ခြင္ထဲတိုးဝင္လာတယ္။ သူလက္ကလည္း ဂြင္းထုေပးတာျမန္လာတယ္။ ျပီး

"ေမာင္ေလးဒစ္က--အႀကီးႀကီးဘဲေနာ္"

လို႔ေျပာေသးတယ္။ က်ေနာ္လည္း ျပီခ်င္လာျပီေလ။ ဒါေၾကာင့္ လီးရည္ေတြ ပန္းထြက္ရင္ ကားကေပးထားတဲ့ေစာင္မွာ ေပမွစိုးလို႔ ပုဆိုးကိုျပန္အုပ္လိုက္တယ္။

"ျပီးေတာ့မွာလား"

တဲ့ေမးတယ္။ က်ေနာ္ေခါင္းညိမ့္ျပေတာ့ သူ႕ဆလင္းဘက္အိပ္ထဲက လက္ကိုင္ပုဝါေလး ထုတ္ျပီး လီးရည္ ေတြသုတ္ေပးဘို႔ လုပ္တယ္ေလ။ က်ေနာ္ျပီးသြားတယ္။ သူကျပီေနတာ ေတာင္ ဆက္ထုေပးေနတာဗ်။ အရမ္းေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ ေနာက္..

"ေမာင္ေလးအရည္ေတြက အမ်ားႀကီးေနာ္''

တဲ့။ က်ေနာ္အလွဲ႕ျပီးေတာ့ သူ႔အလွည့္ျပန္ေရာက္ျပီ။ က်ေနာ္ထမီေအာက္က လက္လ်ွဳိျပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲ လက္နဲ႔ထဲ့ ေဆာင့္ေပးလိုက္တယ္။

"သူအရမ္းေကာင္းေနတယ္ေနာ္''

မီွကိုေခင္းတျခမ္းေစာင္းမီွရင္း ဖီးလ္ယူေနတယ္ဗ်။ က်ေနာ္လည္း မရပ္မနားေဆာင့္တာေပါ့။ ဆယ္ငါးမိနစ္ၾကာမယ္ထင္တယ္။

"ေတာ္ျပီေမာင္ေလး"

လို႔ေျပာလာတယ္။ က်ေနာ္လက္ျပန္ထုတ္ေတာ့ သူလက္ကိုယူျပီး လက္ကိုင္ပုဝါနဲ႕ သုပ္ေပးတယ္။ က်ေနာ္က

"မမလည္း အရည္ေတ်ြအမ်ားႀကီး ေနာ္" လို႔ေျပာေတာ့

"အရမ္းေကာင္းတာကို ေမာင္ေလးရယ္-ေမာင္ေလး ဒါႀကီးနဲ႔လုပ္တာကို ခံခ်င္လိုက္တာ"

လီးကိုပုဆိုးေပၚက အုပ္ကိုင္ရင္း ေတာင္းေတာင္းတတေလသံေလးနဲ႕ ေျပာလာတယ္ဗ်ာ။ ၁၁၅မိုင္ေရာက္ေတာ့မွ သူနဲ႕က်ေနာ္ စကားေတြေျပာျဖစ္တယ္။

"ေမာင္ေလးကလူပ်ိဳလား" တဲ့။

က်ေနာ္က''ဟုတ္တယ္'' လို႔ေျပာေတာ့

"မမလည္းအိမ္ေထာင္မရိွပါဘူး"

တဲ့။ သူသုံးနံႈးသြားတဲ့စကားက အရမ္းလွတယ္ေနာ္။ေနာက္

"မမကိုအထင္မေသးပါနဲ႔--မမေမာင္ေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့--မ်က္ႏွာေလးကို ၾကည့္ရင္း--ဖီးလ္အရမ္းဝင္လာလို႔ပါ" တဲ့။ျပီး

"မမ ဆႏၵကို လက္ခံေပးလို႔ေက်းဇူးပါ" တဲ့။

ရန္ကုန္က်ရင္ က်ေနာ္နဲ႔အတူေနဘို႔ပါ ေျပာတယ္။ အခုမွ သူ႕ကိုေသခ်ာၾကည့္မိေတာ့မွ ပုပုလုံးလုံးေလးဗ်။ ကားျပန္ထြက္ေတာ့ က်ေနာ္ကို ဂြင္းတစ္ခ်ီထုေပးေသးတယ္။ သူ႔ကိုလည္း လက္နဲ႔ငါးမိနစ္ေလာက္ေဆာင့္ေပးရတယ္။ သူဘယ္ႏွစ္ခ်ီျပီးတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္မသိဘူး။

ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ မနက္ေလးနာရီမထိုးေသးဘူး။ ကကနဲ႕သူ႔တိုက္ခန္းကို ေခၚသြားတယ္။ ဟိုေရာက္ေတာ့ မ်က္ႏွာသစ္ ေရခ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။ နံနက္စာကေတာ့ သူဘဲ ေရခဲေသတၱာထဲက ထုတ္ျပီးစီစဥ္တယ္။ အိမ္ေရွ႕မွာခ်ိတ္ထားတဲ႔ ဓာတ္ပုံေတြၾကည့္မွ သူဟာ ေရွႈေနဆိုတာ သိရေတာ့တယ္။

"ကဲမုန္႔လာစားေတာ့ေလကြာ"

ဆိုမွ က်ေနာ္သတိျပန္ဝင္ျပီး သူအနားကိုသြားတယ္။ ေပါင္မုန္႔နဲ႕ၾကက္ဥဟဖ္ဖရိုက္ေၾကာ္ဗ်။ ျပီးမွ သူအေၾကာင္းေျပာျပတယ္။ မိဘေတြမရိွေတာ့ဘဲ တစ္ဦးတည္းတဲ့။ မႏၱေလးကို အမႈလာလိုက္တာတဲ့။ စကားေျပာဆို့ပီး

 ''လာ''

ဆိုသူအိပ္ခန္းထဲေခၚသြားတယ္။ မတ္တတ္ရပ္လ်က္ ကစ္ဆင္ဆဲြၾကတယ္။ ျပီး သူေရာက်ေနာ္ေရာ အဝတ္ေတြခ်ြတ္ျပီး ကုတင္ေပၚတက္တယ္။ က်ေနာ္သူႏို႔ေတြစို႔ေတာ့ သူလူး ျပီး ညီးေနတာေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္လည္း ဒီလိုတခါမွ မႀကံဳဘူးေတာ့ တတ္သမွ်မွတ္သမ်ွ ဗိုက္ေတြပါ လ်ာနဲ႔ယက္ပစ္တာဗ်။ သူခါယမ္းေနေရာ က်ေနာ္ သူေပါင္ၾကားထဲဝင္ျပီး ဘာဂ်ာကိုင္ေတာ့ သူေပါင္ကားေပးတာ ၉၀ႎဘဲဗ်။ ေတာ္ေတာ္အေၾကာေပ်ာ့တယ္။ ဘားဂ်ြမ္းကစားဘူးတယ္နဲ႔ တူတယ္။

ဖီးလ္တက္ျပီး ထြက္လာတဲ့ေစာက္ရည္ေတြလည္း မနဲဘူး။ သူ႔အေၾကာင္းသူသိလို႔ ထင္တယ္ ေမႊ႕ယာေပၚမွာ ထမီခင္းထားတယ္ေလ။ က်ေနာ္လည္း ေစာက္စိကို ႏႈတ္ခမ္းထဲ ျမုတ္ပါခာေအာင္ စုတ္တာေပါ့။ တခါတေလလည္း အတြင္းအသားနုေလးေတြကို လ်ာထိပ္နဲ႔ ထိုးယက္တယ္ေလ။ ခါယမ္းရင္း

"ေမာင္ေလးရယ္--မမေကာင္းလြန္းလို႔--အသဲခိုက္ေအာင္-- ခ်စ္သြားျပီ"

တဲ့ေျပာတယ္ဗ်။ သူေမာလို႔ဆို အတင္းရပ္ခိုင္းတယ္။ က်ေနာ္ရပ္လိုက္ေတာ့ သူခနနားတယ္။ က်ေနာ္လည္း လီးကအေတာ့္ကို ေတာင္ေနျပီေလ။ သူကက်ေနာ့္အေပၚတက္ခြျပီး ႏႈတ္ခမ္းကို စုပ္ရင္နို႔ေတြနဲ႕ ရင္ဘတ္ကိုပြတ္တယ္။ က်ေနာ္လ်ာက တခါတခါ သူ႕ပါးစပ္ထဲ ပါသြားတယ္။ လည္ပင္းကို ဖြဖြေလးစုပ္လိုက္ ယက္လိုက္လုပ္တာဗ်ာ။

က်ေနာ္ဖီးလ္အရမ္းရိွတာဘဲ။ ေနာက္ နားရြက္ေလးကို ဖြဖြေလးကိုက္လိုက္ နားေပါက္ထဲ လ်ာနဲ႕ထိုးလိုက္ လုပ္ေတာ့ၾကက္သီးျဖန္းျဖန္း ထရေတာါတာေပါ့ဗ်ာ။ ျပီး က်ေနာ့္ႏို႔ေတြကို လ်ာနဲ႔ယက္ေပးတယ္။ အားလား က်ေနာ္လူးရတဲ့ အလွဲ႔ေပါဗ်ာ။ လီးကိုႏို႔နွစ္လုံးၾကားထဲ ထဲ့ပြတ္ျပန္တယ္။ ျပီးမွ ေဂြးဥကို တစ္ခ်က္စုပ္ျပီး ပုေလြကိုင္ေတာ့တာဘဲဗ်။ ဒစ္ကိုျဖဲျပီးလ်ာနဲ႔ ဝိုက္ယက္လိုက္ လီးတန္ပတ္လည္ကို လ်ာနဲ႔ယက္ခိုက္လုပ္ျပီး စုပ္ေတာ့တာဘဲဗ်ာ။ ေကာင္းလြန္းလို႔ က်ေနာ္အံၾကိတ္ထားရတယ္။ အေတာ္ၾကာမွ

"ေမာင္ေလးလိုးေတာ့ေလ"

တဲ့ေျပာတယ္။ က်ေနာ္လည္း အတြ႔အႀကံုမရိွေတာ့ ေယာင္ေတာင္ေတာင္ ျဖစ္ေမတာေပါ့။

"မတ္တတ္ရပ္လိုက္ မမျပမယ္"

ဆိုကုတင္ေပၚရပ္ခိုင္းတယ္။ သူက က်ေနာ္ဘက္ေခါင္းလွည့္အိပ္ျပီး ေက်ာကေန ေကြးလိုက္တယ္။ သူေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို ထိန္းခိုင္းထားတယ္။
ျပီး အေပၚကေန လိုးခိုင္းေတာ့တာဘဲ။ ဆပ္ကပ္ထဲက ပုံစံမ်ိဳးေတြေနျပီး လိုးခိုင္းတာ။ က်ေနာ္စာေတာင္ ဖဲြ႕မေရးတတ္ပါဘူးဗ်ာ။ က်ေနာ္တစ္ခ်ီျပီးေတာ့ သူသုံးခ်ီျပီတယ္တဲ့။ က်ေနာ္ကို သူကေမးတယ္။

"မမအေပးေကာင္းရဲ႕လား"

တဲ့။ လိုးျပီးသြားေတာ့ ရင္းႏီွးသလိုျဖစ္သြားျပီး

"မမေပး တဲ့ပုံစံေတြကို က်ေနာ္အ့ံေအာျပီးေနတာ"

လို႔ေျပာေတာ့ သူဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္တယ္။

"မမကိုေရာ ခ်စ္ရဲ႕လားတဲ့" ျပီး "မမက မင္းရဲ႕လိုးမယား ျဖစ္သြားျပီေနာ္"

တဲ့။  သူအသုံးအႏႈံးေလးေတြက အရမ္းလွတယ္မို႔လား။ က်ေနာ္အတြက္ေတာ့ စားခ်င္တိုင္း စားလ႔ိုံရတဲ့ ဟင္းအိုးႀကီး ရသြားတာေပါ့ဗ်ာ။

ၿပီးပါၿပီ

#like & #share

No comments:

Post a Comment