Saturday, January 26, 2019

ဖစ္ခ်င္တာျဖစ္လိုက္တယ္ ••••••*၂*•••••• သိမ္း

ျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္လိုက္တယ္
••••••*၂*•••••• သိမ္း
ဒီလိုနဲ ညဂ်ဴတီေစာင္ရတာ ၁၀ရက္ေလာက္ၾကာသြားတယ္ေလ ေမာင္နဲ႔မေတြ႕ရတာၾကာေတာ့ နဲနဲေတာ့ဆာတာေပါ့ ညေရာက္ရင္ပြတ္ရတာလည္း အားမရခ်င္ေတာ့ဘူး ေယာက္်ားဆို ညေစာင့္ကုလားဆာမိပဲ ရွိတယ္ တခါတေလေတာ့လည္း သူနဲ႔ပဲ ျဖစ္လိုက္ခ်င္တယ္ ခက္တာက ဘယ္လိုစရမွန္လည္း မသိဘူး

တေန႔ေတာ့ အေရးႀကီးေမြးလူနာေရာက္လာတယ္ေလ ဆာမိက အခန္တခါးလာေခါက္တယ္ေလ

ခ်ာမ ခ်ာမ အေရးႀကီးေမြးလူနာေရာက္ေနလို႔ ခ်ာမ

စကားကမပီ

လာပီကိုဆာမိ လူနာအတြက္ ျပင္ဆင္ထားလိုက္

ဟုတ္ခဲ့

ေနာက္ကလိုက္လာပီး စမ္းသတ္ေတာ့ ခဲြရမယ္ျဖစ္ေနတယ္ ျပင္ဆင္စရာရွိတာ ျပင္ဆင္လိုက္တယ္ ခဲြစိတ္ထာေတြ လုပ္ေနရင္ နာ႔စ္ေတြလည္း ကူညီေပးပါတယ္ အားလံုးပီးစီးေတာ့ ေဆးေၾကာဖို႔အတြက္ က်မအခန္းမွာ ေရမရွိေတာ့ နာ႔စ္အခန္းမွာလည္း ေရကျပတ္ေနေတာ့ ေပစိစိမေနတပ္ေတာ့ ေရကလည္းခ်ိဳးခ်င္ အိမ္နဲ႔ကလည္းအလွမ္းေဝး ဆာမိက ခြၽန္ေတာ့ အိမ္မွာေတာ့ ေရေတာ့ရွိတယ္ လူကလည္းမေနပ္ေ၀ာ့ မတပ္နိုင္ဘူး ကိ

ကိုဆာမိ ဆိုင္ကယ္နဲ႔ေနာက္ကစီးလိုက္ရတယ္ေလ လမ္းမွာလည္း ဂ်ိဳင့္ခြက္ေတြ မေရွာင္နိုင္ေတာ့ ေရွ႕ကပ္ပီး က်မ နို႔နဲ႔ သူေက်ာနဲ႔ ပြတ္မိတယ္ ဒီလိုနဲ႔ အိမ္ေရာက္ေတာ့  ေရခ်ိဳးခန္းက ထရံကာ ဝင္လိုက္ေတာ့ မီးေတာ့ရွိေသးတယ္ ေရလဲကပါမလာေတာ့ ဒီတိုင္းခ်ိဳးလိုက္တယ္ ။

ေဆးရံုမွာကထဲက ဒီဆရာမ အေတာ္ေတာင့္တာပဲ မ်က္နာကလည္း ႏုေနတာပဲ ေန႔တိုင္းလီးကေတာင္ေနတာ ဘယ္လိုဖန္ရမွန္းမသိဘူး ေမြးလူနာေရာက္လာေတာ့ ေရခ်ိဳးခ်င္ေတာ့ ေရပိုက္လိုင္းကပ်က္ေတာ့ အဆင္မေျပဘူးျဖစ္ေနေတာ့ အိမ္မွာေရရွိတယ္ဆိုတာနဲ႔ ေခၚလာတာေလ ေရခ်ိဳးခန္းက ထရံကာဆိုေတာ့ ေခ်ာင္းၾကည့္မိတယ္ ဟာ ဘယာစီယာ စခြၽတ္ေတာ့ ဟာ နို႔ကေတာ္ေတာ္ေတာင့္တာပဲ အသီးေလးကမႀကီးမငယ္  ထဘီလည္းခြၽတ္လိုက္ေတာ့ ေစာက္ပတ္က ေဖာင္းေဖာင္ေလး ရိတ္တယ္ထင္တယ္ ေျပာင္ပီးရွင္းေနတာပဲ ေရမခ်ိဳးခင္ မထင္မွတ္ပဲ နို႔ေတြျပန္နယ္ေနတာ ေတြ႕လိုက္တယ္ ေနာက္ပီး အဖုတ္ကို ျပန္နိႈက္ေနတယ္ ဟာဆရာမ ဆာေနတယ္ ထင္တယ္ ခနေလးပဲရွက္တယ္ထင္တယ္ ေရခ်ိဳးေတာ့တယ္အဲဒါနဲၾကာၾကာမေခ်ာင္းေတာ့ဘူးအခန္ျပန္လာလိုက္တယ္ မေနနိုင္လို႔ထုလိုက္တယ္ ထုရင္ၾကာတယ္ တခါးက စိထားေတာ့တြန္းဝင္လာလိုက္ထာ မသိလိုက္ဘူး

ဟင္

အို

ကိုဆာမိ ဘာ  လုပ္ေနတာလည္း

ခြၽန္ေတာ္ ဟို

မေျပာမဆိုနဲ႔ က်မနားလာပီး ဆဲြဖက္တယ္ပီးေတာ့ နႈတ္ခမ္းကိုစုပ္တယ္ က်မလည္း ရွက္ပီးပါးရိုက္လိုက္တယ္

ျဖန္း

ခြၽန္ေတာ္ ခ်ာမ ကို ခ်ိတ္မထိန္းနိုင္လို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္

ရွင္ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါ့လား

ပါးရိုက္တာက ရွက္ရမ္းရမ္းတာပါ စိတ္ကအရမ္းျဖစ္သြားတာ

က်မလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္

ရပါတယ္

ရွင္ကမေျပာမဆို နဲ႔ ဆိုေတာ့

ဒါဆို ေျပာပီးမွ နမ္းရမွာလား

သိဘူး

က်မလည္း ရွက္တဲ့အမူယာေလးနဲ႔ဆိုေတာ့ အနားလာပီး နႈတ္ခမ္းကို စုပ္ျပန္တယ္

အု အြန္း

ေရခ်ိဳးခန္းမွာမပီးလို႔ စိတ္ဆာေနတာဆိုေတာ့ ျပန္စုပ္လိုက္မိတယ္

ႁပြတ္

လက္ႀကီးက အင္က်ီအေပၚကေန နို႔ကိုနယ္တယ္

ေျဖးေျဖး နာတယ္

 နႈတ္ခမ္းကို အၾကာႀကီးစုပ္တယ္  တခါးက ပြင့္ေနေတာ့

ဟင့္တခါးက ပြင့္လ်က္ႀကီး အဲဒီေတာ့မွ တခါးသြားပိတ္တယ္ ျပန္လာေတာ့ က်မလက္ကို ဆဲြေခၚပီး အခန္ထဲေခၚလာခဲ့တယ္ ကုတင္ေပၚေရာက္ေတာ့ ထိုင္ခိုင္းပီး လက္ခေလးကို ၾကင္နာစြာ ဆုပ္ကိုင္တယ္ သူ႔လက္ကမဲမဲႀကီး ေနာက္သူ႔အင္က်ီခြၽတ္လိုက္တယ္ ရင္ဘတ္က အေမြးေတြနဲ႔ က်မလည္းသူ႔ရင္ခြင္ထဲ ေခါင္းတိုးဝင္လိုက္တယ္ လက္ကသူ႔အေမြးေတြပြတ္ေပးတယ္ ကုလားက ဇိမ္ခံရင္ တေျဖးေျဖး က်မ နႈတ္ခမ္းကိုေျဖးေျဖးေလးနဲ႔ဆဲြစုပ္တယ္

ခ်ာမ  နႈတ္ခမ္းေလး က အိေနတာပဲ

ဟြန္႔ သူနႈတ္ခမ္းက အရက္ေစာ္နံတယ္

နဲနဲပါ ခ်ာမ ရယ္

ေနာက္ေတာ့ လွဲသိတ္ပီး ျပန္စုပ္တယ္  ေျဖးေျဖးခ်င္းကေန  အရမ္းစုပ္က်တယ္ က်မ ပါးစပ္ထဲကို လွ်ာထိုးထည့္တယ္ က်မလည္း ကုလားလွ်ာကိုျပန္ငံုလိုက္တယ္ သူက စုပ္နမ္းရင္းနဲ႔ က်မအင္က်ီ ၾကယ္သီးေတြျဖဳတ္လိုက္တယ္  ေနာက္ေတာ့ဘယာစီယာ ဂ်ိတ္ကိုျဖဳတ္လိုက္တယ္ ေနာက္ေတာ့ လံုးဝန္းတဲ့ က်မ နို႔ကိုေသခ်ာၾကည့္တယ္ ေနာက္ေတာ့နယ္ေတာ့တာပဲ ပထမေတာ့ေျဖးေျဖးနယ္တာပဲ ေနာက္ေတာ့တအားနယ္တယ္

အားး နာတယ္ နာတယ္ ကြာ

ေျပာေပမဲ့ မေလ်ာ့ဘူး နို႔ အစိက်ိတ္ေတာင္ေၾကေလာက္တယ္

နာတယ္လို႔ အရမ္းနယ္တာပဲ

ဆရာမ နို႔က ေကာင္းတာကို နို႔စို႔မယ္ ေနာ္

အား  ယားတယ္ အရမ္းစို႔တာပဲ သူမ်ားနို႔က နို႔မထြက္ဘူး ရွင့္

နို႔ထြက္ရင္ ခေလးအေမနို႔ေတာ့ ႀကိဳက္ဘူး အဲလို မထြက္မွ စို႔ေကာင္းတာ

ႁပြတ္ႁပြတ္

အား တကယ္ပဲ သူ႔စို႔ေနေတာ့ ပိပိကအရည္ေတြ စိ္မ့္ေနပီ  စို႔ေနရင္းနဲလက္ႀကီးက ေအာက္ဆင္းပီး က်မ ေစာက္ပတ္ ကို ပြတ္ေတာ့တာပဲ အရည္ေတြက ရဲႊေတာင္႐ႊဲေနပီ အေစ့ေလးေတြ ေခ်ေခ်ပီး ပြတ္ထာ က်မလည္း

ဟင္း ဟင္းအင္းး

ေနာက္ေတာ့ ကုလားဟာ က်မ ေပါင္ၾကားဝင္ပီး ေျခသလံုးကို ကိုင္ပီး ေျခသလံုးကိုနမ္းတယ္ ေနာက္ေျခဖမိုးနမ္းတယ္ ေနာက္ေျခမေလးကိုနမ္းရင္းစုပ္လိုက္တယ္ အရည္က ပုိစိမ့္ထြက္လာတယ္ ေနာက္ေတာ့ေပါင္ ကို ယက္တယ္ ယက္ရင္းယက္ရင္းနဲ႔ အဖုတ္ကို နမ္းလိုက္တယ္  လွ်ာက ေစာက္ပတ္ၾကားကို ထိုးတယ္

ဘာလုပ္ထာလည္း မလုပ္ပါနဲ႔

ေျပာလို႔လည္းမရဘူး လွ်ာကိုအျပားလိုက္ယက္ေတာ့တာပဲ

ပလပ္ ပလပ္ ျပတ္

အင္း  အင္း  ဟင္း ဘယ္လိုႀကီးမွန္းလည္းမသိဘူးကြာ

ကုလားက စကားကို ျပန္မေျပာေတာ့ပဲ စိတ္ႀကိဳက္ ယက္တာပဲ က်မ လည္း ပီးခ်င္လာေနပီ  အေစ့ကို လွ်ာနဲ႔ထိုးပီ ဆဲြစုပ္လိုက္ေတာ့ က်မေျခေထာက္ေတြဟာကုတ္ကပ္ပီး အရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္ ကုလားကလည္း ထြက္လာတဲ့အရည္ေတြ စုပ္ယူပီ ၿမိဳခ်လိုက္တယ္ က်မေဘးနားလာလွဲလိုက္တယ္ က်မ သူမ်က္နာၾကည့္ပီး

သူရယ္ ဘာလို႔ ေသာက္လိုက္ထာလည္း

ဆရာမ ကို ခ်စ္လို႔ေပါ့

က်မလည္း ဒီကုလား လုပ္ထာကို ေႂကြမိတယ္ ဒီေတာ့က်မကပဲ ကုလားနႈတ္ခမ္းကို စုပ္လိုက္ေတာ့တယ္ ကုလားကလည္စုပ္တယ္ နို႔ ကိုလည္း နယ္ေနတယ္ စိတ္ကလည္း ျပန္ထလာတယ္ ခုနသူယက္ထာနဲ႔တင္ တခ်ည္ပီးထားတာ ခုျပနာထလာျပန္ပီ

ေကာင္းလားဆရာမ

ေကာင္းတယ္သူရယ္ သူ အရမ္းလုပ္ထာပဲ

ကုလားကေလ က်မလက္ခေလး ကိုဆဲြယူပီး သူ႔လီးေပၚတင္ေပးလိုက္တယ္

ဟင္ဘယ္အခ်ိန္က ခြၽတ္ထားလည္း မသိဘူး လီးကႀကီးလိုက္ထာ ေတာ္ေတာ္ကိုႀကီးတာ ရွည္လည္းအရွည္ႀကီး

ဟာ အႀကီးႀကီးပဲကြာ ေၾကာက္စရာႀကီး

ေၾကာက္ေပမဲ့မလႊတ္ခဲ့ဘူး သူကလည္းက်မေစာက္ပတ္ကို ျပန္ပြတ္တယ္ အရည္က႐ႊဲေနျပန္ပီး စိတ္ေတြက လႈပ္ရွားေနေတာ့ က်မေစာက္ပတ္ကလည္း ႐ြတက္လာေတာ့ ခံခ်င္မိေနတယ္ ေနာက္ေတာ့ သူကရိပ္မိိလို႔မသိဘူး က်မ ေပါင္ၾကားဝင္ထိုင္ပီး သူလီးနဲ႔ေတ့လိုက္ ထိုးၾကည့္ေတာ့ ေခ်ာ္တက္ပီး အေစ့ကို ထိုးမိတယ္ ေနာက္ေတာ့ ေသခ်ာ ခ်ိန္ပီး ထိုးလိုက္ေတာ့တယ္

ျပစ္ျပစ္တစ္

အား  ကြၽတ္ ကြၽတ္  နာတယ္ နာတယ္

သူ႔လီးႀကီး က က်မေစာက္ပတ္နႈတ္ခမ္းသားပါ တဲြေခၚသြားတယ္
ကုလားက သြင္းလိုက္ကထဲ က က်မေစာက္ပတ္အတြင္းသားေတြ ပြတ္ဆဲြတာေပါ့ အရည္႐ႊဲလို႔ေတာ္ေသးတာ လီးက ေတာ္ေတာ္တုတ္ထာ ၾကတ္သတ္ေနတာ

အင့္ ေရာ႕ ဘြတ္

အားး နာတယ္ ေျဖးေျဖး

ဘာလို႔လည္း ဆရာမ

သူ႔လီးက အႀကီးႀကီးေလကြာ တုတ္လည္းတုတ္တယ္ အဖုတ္ကို ၾကတ္ေနတာပဲ

အရမ္းေဆာင့္ခ်င္ပီ ဆရာမရယ္

ေရာ႕အင့္

ဘြတ္

အ အား အားနာတယ္ ေျပာလို႔လည္း မရပါ့လား

အရမ္းေကာင္းတာကို

ေရာ႕အင့္

ဘြတ္

အမေလး ေသပါပီ ေမာင္ရယ္ က်မေစာက္ပတ္ကဲြပီထင္တယ္

မကဲြပါဘူး ဆရာမ ရယ္

လီး က အႀကီႀကီး မကဲြပဲေနမလား

ခနရပ္ထားပီး နႈတ္ခမ္းကို စုပ္ျပန္တယ္ နို႔ကိုနယ္ေပးတယ္ ဒီကုလားက ဆရာဝန္မတေယာက္ကို လိုးရေတာ့ လီးက အစြမ္းကုန္မာေနတာပဲ က်မေစာက္ပတ္ထဲလည္း ျပည့္ၾကတ္ေနတာေပါ့  အဖုတ္ထဲစိမ္ထားေတာ့ အရည္ေတြက စိမ့္ေနတာေပါ့  နို႔ကို စို႔ေတာ့လည္း အရမ္းစို႔တယ္ နို႔သီးထိပ္ေတာင္က်င္ေနတာပဲ

ေျဖးေျဖးေနာ္

အင္းပါ

ေနာက္နႈတ္ခမ္းစုပ္ေတာ့ နို႔ ကိုျပတ္နယ္ထားတယ္ နို႔နယ္လႊတ္ေတာ့လက္ေမာင္း ျဖစ္တယ္

ဆရာမ နဲနဲေဆာင့္မယ္

အရည္ေတြကလည္းတအားထြက္ေနေတာ့

အင္း

ဘြတ္

အားး  ရွီးး အားး

လူပိန္သေလာက္လီးႀကီးတယ္ အလံုးကလည္း တုတ္တယ္ ဝင္ကထဲက ပြတ္ဆဲြသြားတာ နႈတ္ခမ္းသားေတာင္ပြန္းရွေနတာအထဲမွာအရည္ေတြနဲဆိုေတာ့ အသံေတြထြက္တယ္ က်မလည္းသူေက်ာျပင္ျပန္ဖက္မိတာေပါ့ ကုလားကလည္းလုပ္ရင္းနဲ အားမရေတာ့ထပ္သြင္းတယ္

အား  ကြၽတ္ ကြၽတ္

နာလို႔လား ဟင္

အရင္ေလာက္ေတာ့နာေတာ့ဘူး နဲနဲေတာ့နာတာေပါ့ ရပါတယ္

ဒါေတာင္အဆံုးမထည့္ရေသးဘူး

ဟင္ဒီေလာက္ႀကီးဝင္ေနတာ မဆံုးေသးဘူးလား ဟြန္႔ ေမာင္လီးက အရမ္းရွည္တာပဲ

နာမွာစိုးလို႔ပါ ဒီေလာက္နဲ႔ လိုးၾကည့္မယ္

အင္းပါ

ေရာ႕အင့္ နဲနဲထပ္သြင္းလိုက္တယ္

ျဗစ္ ျဗစ္  အား ကြၽတ္ ကြၽတ္

သိတ္မနာေပမဲအရည္က႐ႊဲေနတယ္ေလ နဲနဲေတာ့နာတာေပါ့ ေကာင္းတာလည္းပါတာေပါ့ကုလားက က်မ ဂ်ိဳင္းေအာက္ကေန ဆဲြဖက္ပီး ေဆာင့္တယ္ ေျဖးေျဖးေဆာင့္ရင္း နဲ႔ အရွိန္တက္လာပီး ကုလားကို တအားဖက္ဖက္ပီး ေကာ့ေပးလိုက္ရင္းနဲ႔ အရည္ေတြပန္းထုပ္မိတယ္။
သူကေတာ့ မပီးေသးဘူးထင္တယ္ ဒီက၂ခါပီးတာသြားတာသူကမပီးဘူး

ေမာင္မပီးေသးဘူးလား

အင္း

ဘယ္လိုေနေပးရမွာလည္း

ပခုန္ေပၚ ေျခေထာက္တင္ပီးလိုးခ်င္တာ

အင္းပါ

ကုလားက လီးကိုခြၽတ္လိုက္ပီ က်မေစာက္ပတ္ကို ယက္တယ္ စိတ္ကလည္းျပန္လာတယ္ ပီးေတာ့ ခနထပီး က်မ မ်က္နာနားလာပီး သူလီးႀကီးက နႈတ္ခမ္းလာေတ့တယ္ က်မလည္း ကုလားလီး ကိုလက္နဲကိုင္ပီး ပါးစပ္ဟလိုက္ ငံုလိုက္တယ္

စုပ္ေပးပါ ဆရာမ

လီးကလည္း မဲသဲေနတာပဲ ျမင္းလီးက်ေနတာပဲ စုပ္လိုက္တယ္ ကုလားလည္းမ်က္စိမွတ္ပီး

ေကာင္းတယ္ ေကာင္းတယ္

ခြၽတ္လိုက္ပီး ေနရာယူတယ္ ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းကို သူ႔ပခုန္းေပၚတင္ပီး က်မေစာက္ပတ္ကိုေတ့ပီးသြင္းလိုက္တယ္

ျဗစ္  ျဗစ္ ဘြတ္

အားး အားး ရွီးး

ေျဖးေျဖးသြင္းတာကို ပြတ္တိုက္သံေပါ့ စိတ္ကလည္း ျပန္ထလာတယ္ က်မလည္း သူလယ္ပင္း ကို ဖက္လိုက္တယ္အရမ္းဝင္တာပဲ ေနာက္ျပန္ထုပ္ေတာ့ ရင္ထဲဟာခနဲပဲ က်မလည္း ကြၽတ္မွာစိုးလို႔ ေကာ့ေပးမိတယ္ အဲခ်ိန္ျပန္ေဆာင့္လိုက္ေတာ့

ဘြတ္

အား အား

ကုလားက က်မနႈတ္ခမ္းကို လာစုပ္တယ္

ႁပြတ္

ဆရာမ အရမ္းေဆာင့္ခ်င္တယ္

က်မလည္း စိတ္လာေနေတာ့

အင္း လို႔ေျပာမိတယ္

ေရာ႕အင့္

ဘြတ္

ဘြတ္

ဒီတခါ လိုးတာက်မဆီးခံုနဲ႔ သူ႔ဆီးခုံကပ္ပီး အဆံုးိ ေဆာင့္ခ်လိုက္ထာ

ေမာင္အရမ္းဝင္တယ္  ေကာင္းလားေမာင္

အင္းေကာင္းတယ္

ေကာင္းရင္ ေဆာင့္ေလ မိုးလည္းေကာင္းတယ္

ကုလားလည္းေဆာင့္ပီေပါ့ နႈတ္ခမ္းကိုလာနမ္းျပန္တယ္

ေမာင္ကလည္း မိုးနို႔ကိုလည္း နယ္ေပးအံုးေလ

ကုလားလည္း နို႔ကိုဆဲြပီး ေဆာင့္ခ်လိုက္တယ္

ဘြတ္  ဘြတ္  ဘြတ္

အား ထိတယ္ ထိတယ္

ဘယ္ထိတာလည္း

ေမာင့္လီးက မိုးသားအိမ္ကို ေဆာင့္မိတာေလ အရမ္းကိုေကာင္းတယ္ တကယ္ပဲ အရမ္းလိုးတပ္တာပဲ

အားဆရာမ ေကာင္းတယ္ အားျပင္းျပင္းနဲ႔ေဆာင့္ေတာ့တာပဲ

ေကာင္းတယ္ေမာင္ က်မလည္းေျခေတြလက္ေတြကုတ္ပီး ၃ခါပီးေတာ့ က်မေစာက္ပတ္ထဲ ကုလားလရည္ေတြပန္းခ်လိုက္တယ္ ၂ေယာက္စလံုးဖလက္ျပေတာ့တာပဲ ကုလားကေတာ့၁ခ်ည္ပဲပီးတယ္

ေမာင္

ဟင္

ေဆးရံုျပန္သြားရေအာင္ေလ

လိုးေပးရအံုးမလား

ဟာေတာ္ပီ

လုပ္ခ်င္ေသးတယ္ကြာ

ေနာက္ေန႔က်မွကြာ

ေနာက္ေန႔ဘယ္မွာလုပ္ရမွာလည္း

အိမ္လာခဲ့ သိလား

အင္း   ႀကိဳက္လား လီး ကို

အင္းႀကိဳက္တယ္

ဘာလို႔

က်မလည္း သူ႔လီးႀကီး ကိုစုပ္ကိုင္ပီး

အရမ္းေကာင္းေအာင္ လိုးေပးတပ္တာကို ေမာင္ရယ္

အဲဒီေန႔က ကုလားက ေဆရံုျပန္ပို႔ပါတယ္ ေဆးရံုေရာက္ပီးပင္ပမ္းေတာ့ အခန္းထဲဝင္အိပ္လိုက္တယ္ မနက္မိုးလင္ျပင္ဆင္ပီး အိမ္ျပန္ဖို႔ ကယ္ရီနဲ႔ျပန္တယ္ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးပီးခနလွဲရင္းနဲ႔ ေမွးခနဲအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္ တခါးေခါက္သံၾကားေတာ့ တခါးသြားဖြင့္လိုက္တယ္

ဟင္ ကိုဆာမိ

ဆရာမ မနက္အိမ္လာဆိုလို႔

လာအထဲဝင္

ကုလားလည္းအထဲဝင္လာပီး က်မက တခါးဂ်က္ထိုးလိုက္တယ္

မနက္စာ စားပီးပီလား

ပီးပီ ဆရာမ

အနားလာပီး က်မပခုန္းလာကိုင္တယ္ ေနာက္ေတာ့ ဆဲြဖက္ေတာ့တာပဲ

အို လႊတ္အံုးေလ

မလႊတ္ခ်င္ဘူး ဆရာမ

ကုလားက က်မ နႈတ္ခမ္းကို ဆဲြစုပ္ေတာ့တာပဲ လက္ကလည္း နို႔အံုကို အင္က်ီေပၚက ကိုင္တာပဲ

ခနေနအံုးေလ ညက သူကဲတာ နာေနတာ လမ္ေလ်ာက္ရင္ နာေနတာ တကယ္ပဲ

ဘယ္ကနာလည္း

ေမာင္ေနာ္ မသိဘူးလား ေမာင္လိုးထားတဲ့ေနရာကေပါ ဟြန္႔

ကုလားကလည္း ဟီးဟီး

ရယ္မေနနဲ႔ တကယ္ေျပာတာ က်မ ပိပိေလး က်ိန္းေနပီ

ဒါဆိုထပ္လုပ္ ရတယ္ ဒါမွသက္သာမွာ

သြားပါ သူလုပ္ခ်င္တိုင္း

အခန္းထဲေခၚလာပီး အင္က်ီေအာက္ကေန လက္ကနိႈက္ပီ ဘယာအေပၚကေန နို႔ကိုနယ္ေတာ့တာပဲ နႈတ္ခမ္းကို စုပ္ရင္းနဲ႔ ဘယာစီယာ ဂ်ိတ္ကို ျဖဳတ္လိုက္တယ္ နို႔သီးေလးကို သူ႔လက္ညိႈနဲ႔ လက္မေလးနဲေခ်လိုက္တယ္ ေနာက္နို႔ ကိုစို႔ပါေလေရာ ပိပိကလည္း စိမ့္ေနတယ္ ခုတင္ေပၚအသာေလး လွဲခ်တယ္ ကုလားကအေပၚကေနတက္ဖိထားတယ္ ေအာက္ခံက ဝတ္မထားေတာ့ ထဘီကို ဆဲြခြၽတ္လိုက္တယ္ေလ ေနာက္ေတာ့ပန္ေရာင္သန္းေနတဲ့က်မေစာက္ပတ္ကိုယက္ေတာ့တာပဲ

ပလပ္  ပလပ္

အားးး  ရွီးးးးးးးး

ေနာက္ေစာက္ပတ္နွတ္ခမ္းၾကား ကို လွ်ာထိုးသြင္းလိုက္တယ္ ေနာက္ပီးအေပၚပင့္တင္ပိး ယက္လိုက္တယ္

အမေလး  ေကာင္းလိုက္ထာ ေမာင္ရယ္ ေတာ္ပီကြာ

ဘာလည္း

လိုးေပးေတာ့ေလ

ကုလားလည္း ေပါင္ၾကားဝင္ပီး သူ႔လီးႀကီးနဲ႔ က်မေစာက္ပတ္ကိုေတ့ထားတယ္

ေမာင္ ေျဖးေျဖး

ဗ်စ္ အားးးးးး ရွီးးးးးးးး

ကြၽတ္  ကြၽတ္ အားးးးး

ေျဖးေျဖးခ်င္း နႈတ္ခမ္းသားကိုပြတ္ဆဲြပီး ဝင္လာတာပဲ ကုလားက ေခါင္းငံု႔လာေတာ့ သူ႔ဂုတ္ကို ဆဲြခိုပီး က်မကပဲသူ႔နႈတ္ခမ္းထူႀကီးစုပ္ပစ္လိုက္တယ္ ေအာက္ကလည္း တခ်က္ျခင္း ေျဖးေျဖးလိုးေပးတယ္

ေမာင္

ဟင္

မိုး နို႔ ကို အလွၾကည့္ေနမွာလား

ဘာလို႔လည္း

ဆဲြခိုင္းတာရွင့္ ဆဲြပီးလိုးခိုင္းတာ တကယ္ပဲ

ကုလားလည္း အဲဒီေတာ့မွ ဆဲြပီးလိုးခ်လိုက္တာ

အား  ကြၽတ္  ကြၽတ္

ေကာင္းလိုက္ထာ အဖုတ္ထဲလည္း လီး ကအဆံုးဝင္သြာ နို႔လည္း ဆဲြခံရေတာ့ အရသာက ျပည့္စံုသြားတာပဲ

က်မအမွန္တိုင္းေျပာရရင္ ကုလားလိုးတာကိုစဲြမိပီ ေျဖးေျဖခ်င္းနဲ႔ ထိေအာင္လိုးေပးလို႔ေန႔တိုင္းေတာင္ေပးမိမလားပဲ

ဆရာမ အရမ္းေဆာင့္ခ်င္ပီ

ေမာင္ ဆရာမ လို႔ပဲေခၚေနမွာပဲလား မိုးလို႔ေခၚေလ

အင္ပါ မိုးရယ္

ေမာင္ ခုလို ေျဖးေျဖးလိုးေပးပါအံုးကြာ ေမာင္လီးကႀကီးတယ္ေလ ေမာင့္မိန္းမ ကိုမသနားဘူးလား

မိန္းမ ျဖစ္သြားပီလား အိမ္ကေယာက္်ားမကုန္းေတာ့ဘူးလား

သူ႔ကို သိတ္မေပးေတာ့ဘူး ေမာင့္ကိုပဲေပးေတာ့မယ္

ဘာလို႔လည္း မိုးရယ္

ေမာင္က အလိုးေကာင္းလို႔ သိလား

အင္းးးးးးးးးးး

ကုလားလည္း နဲနဲျမန္လာတယ္

ဖြတ္  အားးးးး

ဘြတ္   အားးးးးး

ဝင္လား မိုး

ဒီေလာက္ထည့္ေနမွေတာ့ မဝင္ပဲေနမလားရွင့္

ေဆာင့္ခ်င္ပီကြာ

က်မလည္း အင္းလို႔ေျပာမိလိုက္တယ္

ဘြတ္ ဘြတ္ ဘြတ္

အားးးး အမေလးးးးးးး

ကြၽတ္  ကြၽတ္  ကြၽတ္

ကဲကြာေရာ႕ အင့္

အား  ေမာင္ ေမာင္လီးက မိုးသားအိမ္ထိတယ္ကြာ

နာလို႔လား

ဟင့္အင္း ေကာင္းလို႔ ေဆာင့္ပါ

ေရာ႕ အင့္

မိုး အဖုတ္ကဲြလိမ့္မယ္

ကဲြကဲြ နာနာေဆာင့္ ေမာင္စိတ္တိုင္းက်ေဆာင့္ မိုးက ေမာင့္မယားေလ

ဟုတ္လား ဒါဆို ေန႔တိုင္းလိုးရမွာေပါ့ 

ေန႔တိုင္းလိုးရင္ မိုးက ေန႔တိုင္းခံေပးမွာေပါ့ မိုးကေမာင္လီးႀကီးစဲြေနပီရွင့္

အဲလိုေျပာမွပဲ ကုလားက ျမန္လာတယ္

ဖြတ္  ဖြတ္

အားးး  ရွီးးးးးး အားးးး

ကုလားလည္းအားကုန္အဆံုးထိေဆာင့္ခ်လိုက္တယ္

ဘြတ္ ဘြတ္ ဒုတ္

အားးးေမာင္ရယ္

ဒီတခါအဆံုးထိေဆာင့္ခ်ေတာ့ က်မ သားအိမ္ထိေအာင္ေဆာင့္ မိတယ္ ေအာင့္သြားတာပဲ တကယ္လိုးနိုင္တဲ့ကုလား ျမင္ေစခ်င္တယ္ က်မလိုအသားျဖဴျဖဴ ဆရာဝန္မတေယာက္ ကို ညေစာင့္အသားမဲမဲကုလား က လိုးရေတာ့ အရမ္းကို လီးကပြတက္လာပီး က်မ ေစာက္ပတ္ကလည္း သူလီးႀကီးဆဲြစုပ္ထားေတာ့က်မေစာက္ပတ္အရည္ေတြပန္းထုပ္ထားေတာ့က်မေစာက္ပတ္နံရံမွန္ေတာ့ က်မလည္းေျခေတြလက္ေတြကုတ္ပီးပန္ထုပ္မိတယ္ ကုလားလည္က်မေပၚပိက်လာပီးဖက္ထားတယ္ က်မလည္းသူ႔ကို ျပန္ဖက္ထားတာေပါ့

ေမာသြားလားေမာင္

ေမာဘူး အရမ္းေကာင္းတယ္

အရမ္သန္တာပဲ တကယ္ပဲ မနားတမ္းပဲ ခုလည္းမာေနတာပဲ အထဲမွာလည္းျပည့္ေနတာပဲ
ကုလားက သူဟာႀကီး ဆဲြထုပ္လိုက္ေတာ့

ဗလြတ္

အရည္ေတြက က်မ ေစာက္ပတ္ထဲကေန တစက္စက္က်ေတာ့တယ္ ေနာက္က်မေဘးနားလွဲအိပ္တယ္ သူ႔လီးႀကီးက အသဲယားတာနဲ႔ စုပ္ကိုင္လိုက္တယ္

ကုလားက အနားကပ္ပီး ေနာက္ကေန လုပ္ခ်င္ေျပာေနတယ္

ဟင္ ေမာင္ အရမ္းကဲတာပဲ ေမာင္လုပ္ထားလို႔ မိုးေမ်ာ့ေနပီ ေတာ္ပီကြာ

ကုလားကလည္း မေလ်ာ့ဘူး ဟိုပြတ္ဒီပြတ္နဲ႔ နႈတ္ခမ္းကိုဆဲြစုပ္လိုက္ နို႔ကိုနယ္လိုက္  အဖုတ္ကိုပြတ္လိုက္ အရည္ကလည္း စိမ့္လာျပန္တယ္ ေနာက္ေတာ့ ကုလားက ေျပာင္းျပန္လွည့္ပီး က်မ အဖုတ္ကို ယက္ေတာ့တာပဲ သူ႔လီးက က်မနႈတ္ခမ္းလာေထာက္ေတာ့ လက္နဲ႔ေသခ်ာကိုင္းပီး နႈတ္ခမ္းဟပီး ငံုလိုက္တယ္ ႐ြံ တပ္တဲ့က်မ ကုလားလီးမဲႀကီး ကိုစုပ္ေပးလိုက္တယ္ကုလားလည္း

အားး ေကာင္းတယ္ မိုးရယ္ စုပ္စုပ္

ကုလားလည္းအားမရတာနဲ႔ ေရွ႕တိုးလိုက္ေတာ့ သူ႔လီးႀကီးက အာေခါင္လာေထာက္ေတာ့

အဟြတ္  အဟြတ္ ေမာင္အရမ္းဆိုးတာပဲကြာ သူမ်ားအာေခါင္ေထာက္မိေနပီ

ကုလားလည္းမတ္တပ္ထပီ က်မေနာက္ကေန ေနလိုက္တယ္ က်မလည္းေလးဘက္ကုန္းေပးလိုက္ေတာ့ သူလီးနဲ႔ေတ့ပီး သြင္းခ်လိုက္တယ္

ဗ်ိ ဘြတ္ ဘြတ္

အားး  ရွိိီးးးးး နာတယ္

ေျဖးေျဖး ေနာ္ အစပိုင္းဆို နာတယ္

ကုလားက က်မတင္ေတြ စိတ္ႀကိဳက္ကိုင္ေတာ့တာပဲ ျဖဴေဖြးေနတဲ့ ဖင္ကို လက္မဲႀကီးနဲ႔ ျဖစ္ထာ လက္ရာေတာင္ထင္မလားရွင္ အရည္ေတြကထြက္ေတာ့မနာေတာ့ဘူ ေခ်ာလည္း ေခ်ာလာေတာ့ ကုလားလည္းလိုးေတာ့တာပဲ

ဘြတ္  အားးးး

ေရာ႕ အင့္ အားးးရွီးးးးးး

အားနဲ႔ထည့္ေဆာင့္ေတာ့ ဘြတ္

ေမာင္ ရယ္ ထိတယ္ အရမ္းထိတာပဲ

ကုလားလည္း ေနာက္ကေနလိုးရင္ ခေရေပါက္ေတြ႕ေတာ့ လက္နဲ႔ထိုးၾကည့္တယ္

ေမာင္ ဖင္ေပါက္ကို မထည့္ရဘူးေနာ္

စမ္းၾကည့္မယ္ေလ နာရင္ရပ္ထားမယ္ေလ

မရပါဘူးရွင္  ေမာင္လီးနဲ႔ထည့္ရင္ ဖင္ကဲြလိမ့္မယ္

ကုလားလည္း လီးကို အဖုတ္ထဲကေနဆဲြထုပ္လိုက္တယ္ ေနာက္စိုရဲႊေနတဲ့ သူလီးႀကီးနဲ႔ေျဖးေျဖးခ်င္းသြင္းတယ္ ၾကတ္ေနေတာ့မရဘူးျဖစ္ေနတယ္

မရဘူးေမာင္ရယ္

ကုလားလည္း က်မ ဖင္ကိုယက္ေတာ့တာပဲ လက္မႀကီးနဲ႔ ခ်ဲ့တယ္ ေနာက္ကေနဝင္ပီး

စိတ္ေလ်ာ့ထား မိုး

ကုလားလည္းေသခ်ာေတ့ပီး သြင္လိုက္တယ္

ျပစ္  တစ္ တစ္

တေျဖးေျဖး ဝင္လာတယ္

အား နာတယ္ နာတယ္ ေမာင္

ေမွ်ာ္ #HanNar

No comments:

Post a Comment